Regulamin

Wszyscy Goście/Klienci (osoby korzystające z usług Home From Home Sp. z o.o ul. Wielicka 113/125 30-552 Kraków, NIP: 6793282998 KRS: 0001068780 REGON: 526953655) mieszkający w apartamentach Home From Home są zobowiązani do przestrzegania poniższego regulaminu:

§1
PRZEDMIOT REGULAMINU
 

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Apartamencie. Dokonując rezerwacji Gość akceptuje warunki Regulaminu.

  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających w Apartamencie.

  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym Apartamencie, a także na stronie www.homefromhome.pl


§2
DOBA HOTELOWA
 

  1. Każdy z Apartamentów wynajmowany jest na doby hotelowe.

  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Pozostanie w Apartamencie, pozostawienie rzeczy do godziny 15.00
    w dniu wyjazdu jest traktowane jako przedłużenie pobytu.

 

§3
REZERWACJA I MELDUNEK
 

  1. Przekazanie kodu dostępu do Apartamentu następuje w momencie potwierdzenia rezerwacji.

    Dokonanie rezerwacji, dokonanie opłaty, a także rozpoczęcie pobytu w Apartamencie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów Regulaminu przez Gościa.

  2. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 6.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Apartament Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie internetowej www.homefromhome.pl.

  3. Home From Home może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Home From Home lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Home From Home lub innych osobach przebywających w Apartamentach.

  4. Home From Home zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej.

  5. W przypadku nieodwołania rezerwacji Apartamentu na 24 godzin przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Apartamentu, zaliczka nie zostaje zwrócona.

  6. Rezerwację standardową można bezpłatnie anulować do 5 dni  przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej. Anulacje dokonane po tym terminie będą obciążone opłatą w wysokości pierwszej doby hotelowej.

  7. W przypadku odwołania bądź zmiany rezerwacji bezzwrotnej wniesiona opłata nie zostanie zwrócona.

  8. Jeżeli pobyt Gościa w Apartamencie miał mieć miejsce w terminach targowych, Home From Home będzie miał prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.

  9. Jeżeli w trakcie trwania pobytu Gość dokona skrócenia bądź anulowania rezerwacji to nie ma możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za niewykorzystany okres.

  10. Gość uprawniony jest do zmiany terminu rezerwacji oraz Apartamentu najpóźniej na 24 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu pod warunkiem dysponowania przez Home From Home wolnymi terminami i Apartamentami.

  11. Rezerwacji można dokonać on-line, za pośrednictwem strony www.homefromhome.pl lub poprzez serwis Booking.com, Airbnb, Noclegi.pl, Noclegowo i Expedia  

§4 

ZMIANA APARTAMENTU I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. W wyjątkowych sytuacjach takich jak awaria w budynku, w którym znajduje się Apartament lub w samym Apartamencie, Home From Home zastrzega sobie prawo do zamiany Apartamentu na taki sam lub na Apartament o wyższym standardzie za tę samą lub niższą cenę, znajdujący się w tej samej lub innej lokalizacji, a w przypadku braku wolnych Apartamentów do anulowania rezerwacji.

  2. W przypadku wystąpienia siły wyższej Home From Home uprawniony jest do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których Home From Home bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich majątkowi.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy najmu w sytuacjach, o których mowa w ust. 2 powyżej, dotychczas wpłacona przez Gościa kwota pieniężna zostanie niezwłocznie zwrócona, przy czym Home From Home będzie uprawniony do potrącenia kwoty należnej za dotychczas wykorzystany pobyt w Apartamencie.

  4. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

§5

PŁATNOŚĆ

  1. Opłaty za rezerwacje standardowe można dokonać:

  2. a) Poprzez serwis PayNow

  3.    b) Kartą Kredytową

  4. Dostępne formy płatności:
    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro”

  5.   W przypadku pobytów długoterminowych, rezerwacji dokonanej z wyprzedzeniem co najmniej 10-dniowym lub zarezerwowania więcej niż jednego Apartamentu, Home From Home pobiera zaliczkę w wysokości 30% wartości rezerwacji. Zaliczkę należy wpłacić w terminie 2 dni od daty dokonania rezerwacji.

  6. Na życzenie Gości Home From Home wystawia faktury VAT. Gość jest zobowiązany poinformować Home From Home o konieczności wystawienia faktury przy dokonywaniu rezerwacji. W pozostałych przypadkach potwierdzenie zapłaty będzie stanowił paragon fiskalny.

  7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  9. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
 

  1. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w Apartamencie powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Home From Home zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

  3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Home From Home może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Home From Home, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Apartamentu.

  4. Każdorazowo Gość opuszczający Apartament, ze względów bezpieczeństwa, zobowiązany jest wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, wyłączyć urządzenia gazowe (jeżeli są takie w mieszkaniu) zamknąć okna, drzwi wejściowe tak, aby nie miały do nich dostępu osoby postronne.

  5. W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz organizacji imprez. Za zorganizowanie imprezy przewidywana jest kara pieniężna w wysokości 2000 PLN.

 

§7
PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE
 

         1.      Za przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie Home From Home nie odpowiada.

 

§8
CISZA NOCNA
 

  1. W Apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.

  2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Home From Home mają obowiązek takiego zachowania, aby w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju innych osób. W przypadku nieprzestrzegania tej zasady goście mogą zostać poproszeni o opuszczenie Apartamentu. Nie uprawnia to do żądania zwrotu opłaty za wynajęcie apartamentu.

 

§9
REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

  2. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 

§10
POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Home From Home nie akceptuje obecności zwierząt. W wyjątkowych okolicznościach zwierzęta mogą przebywać w Apartamencie po wyrażeniu zgody przez pracownika biura. Jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowiło zagrożenia dla innych Gości i personelu, a także nie wyrządziło żadnych szkód materialnych w przedmiotach znajdujących się w apartamencie. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę w Apartamencie.

  2. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Łamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w Apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego Apartament gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1.500 złotych.

  3. W Apartamencie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

  4. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Apartamencie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

  5. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Apartamencie otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.

  6. Gość ma obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na należytą obsługę zaworów wody, gazu i urządzeń elektrycznych.

  7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.